Net Support va sorgir fa 20 anys amb l’objectiu de construir una empresa de serveis informàtics i solucions, tant de hardware com de software, que oferís una àmplia gamma de possibilitats i serveis personalitzats, basats en un entorn d’última generació.
El nostre principal objectiu és satisfer les necessitats del client en l’àmbit de les tecnologies de la informació; per aquesta raó tenim un equip tècnic i comercial qualificat que li ofereix la solució més adequada a les seves necessitats, a través de tasques de consultoria informàtica i assessorament.
Els constants canvis que es produeixen en el sector de la informàtica i de les comunicacions ens ha portat a especialitzar l’activitat de la nostra empresa en el servei, oferint tot tipus de solucions per a xarxes informàtiques, ofimàtica i programes de gestió o Internet, adaptats a les necessitats específiques de cadascun dels nostres clients, elaborant i aportant resultats per tal de millorar i adequar les noves tecnologies que apareixen en el sector al parc informàtic.
Per aconseguir els objectius i característiques esmentades, hi ha diferents nivells d’adaptació, com són:
Per aconseguir el nostre objectiu, creiem que hi ha punts i característiques en la nostra metodologia de treball que ens diferencien de la competència i que fan que els nostres clients estiguin satisfets i segueixin confiant en nosaltres.
Proximitat i comunicació constant, ja sigui via telèfon o email, oferint un sistema de SAT remot de més urgència per assistències crítiques, tractant de fugir de la distància i la poca flexibilitat en el tracte de les grans empreses.
Oferim solucions integrals, resolent totes les necessitats tecnològiques, adaptant-nos a la situació econòmica actual i al pressupost que l’empresa vol dedicar a les TIC, sense que això suposi perdre qualitat de servei.
Fem un monitoratge diari de les xarxes de tot el parc informàtic al que donem suport per tal de comprovar alertes critiques, controlant i advertint en tot moment sobre còpies de seguretat, possibles virus a servidors, incidències i alertes hardware.
Tant en els preventius com sota demanda fem tasques de manteniment continu.
Fem tasques de recerca de nous productes cada dia per a millorar i fer més eficients les TIC.
El nostre sistema d’assistència tècnica és flexible i s’adapta a les possibles urgències que vagin sorgint.
Informem als nostres clients sobre les possibles mancances que puguin aparèixer, així com possibles millores a realitzar.
Mitjançant la nostra Intranet establim un sistema de control d’assistència amb alertes per no deixar de visitar el client durant un temps excessivament llarg, ja que sempre es necessiten tasques de manteniment a la xarxa.
Actuem d’interlocutor amb altres proveïdors com a empreses de telefonia per tal de descarregar treball i resoldre problemàtiques o dubtes als nostres clients.
Operativa
En el nostre lloc web utilitzem cookies pròpies i de tercers per a finalitats analítiques mitjançant l'anàlisi del trànsit web, personalitzar el contingut mitjançant les seves preferències, oferir funcions de xarxes socials i mostrar-li publicitat personalitzada en base a un perfil elaborat a partir dels seus hàbits de navegació. Per a més informació pot consultar la nostra política de cookies aquí. Pot acceptar totes les cookies mitjançant el botó "Acceptar" o pot acceptar de forma concreta, modificar la seva selecció o rebutjar el seu ús prement "Configuració de cookies".
Aquest lloc web utilitza cookies per millorar la seva experiència mentre navega. A part d'aquestes cookies, les cookies que es classifiquen com a necessàries s'emmagatzemen en el seu navegador, ja que són essencials per al funcionament de les funcionalitats bàsiques del lloc web. També utilitzem cookies de tercers que ens ajuden a analitzar i comprendre com utilitza aquest lloc web.
Les cookies analítiques s’utilitzen per comprendre com els visitants interactuen amb el lloc web. Aquestes cookies ajuden a proporcionar informació sobre mètriques, nombre de visitants, taxa de rebot, font de trànsit, etc.
Les cookies de rendiment s’utilitzen per comprendre i analitzar els índexs de rendiment clau del lloc web, el que ajuda a oferir una millor experiència d’usuari als visitants.
Les cookies necessàries són absolutament essencials perquè el lloc web funcioni correctament. Aquesta categoria només inclou galetes que garanteixen funcionalitats bàsiques i característiques de seguretat del lloc web. Aquestes cookies no emmagatzemen cap informació personal.
Les cookies que poden no ser particularment necessàries per al funcionament de la pàgina web i que s’utilitzen específicament per recopilar dades personals de l’usuari a través d’anàlisi, anuncis i altres continguts integrats s’anomenen galetes no necessàries. És obligatori obtenir el consentiment de l’usuari abans d’executar aquestes cookies al seu lloc web.
Les cookies publicitàries s’utilitzen per proporcionar als visitants anuncis i campanyes de màrqueting rellevants. Aquestes cookies rastregen els visitants en els llocs web i recopilen informació per proporcionar anuncis personalitzats.
Consentiment al tractament de les seves dades personals
L’interessat consenteix expressament en el tractament de les seves dades personals per part de la empresa NET SUPPORT, S.L. amb domicili a Barcelona, Consell del Cent, 106-108, 1º 2ª con CIF B-63385488.
Pot posar-se en contacte amb nosaltres a través del següent correu electrònic comercial@netsupport.es
El tractament de les seves dades personals es farà amb la finalitat de poder gestionar les relacions com a client o proveïdor de la empresa responsable del tractament i són necessaris per a la execució de la relació contractual.
La falta de comunicació de les dades personals en aquest cas impossibilita el desenvolupament de la relació contractual amb el responsable del tractament.
També es podran utilitzar les dades per a poder informar-li dels nostres serveis i promocions mitjançant comunicacions futures i enviament de newsletters. En aquest cas, el tractament de les dades es fa en base al consentiment prestat i que han estat facilitats per l’interessat mitjançant la complementació dels formularis establerts a tal efecte.
Les seves dades personals seran tractats conforme als principis continguts en el vigent Reglamento General de Protección de Datos i pel temps que durin les relacions comercials amb el responsable del tractament o es mantingui el consentiment de l’interessat.
Si no existeix relació contractual, el consentiment per al tractament de les dades podrà ser revocat en qualsevol moment mitjançant correu electrònic dirigit a la següent adreça: comercial@netsupport.es
L’interessat pot exercitar, a través de la mateixa adreça de correu electrònic, els seus drets d’accés, rectificació o supressió, limitació, oposició i el dret a la portabilitat dels mateixos.
Les dades de l’interessat no seran objecte de decisions automatitzades o elaboració de perfils, ni tampoc seran objecte de transferència internacional de dades.
Les seves dades seran cedides únicament pels fins imprescindibles per a la execució de la relació contractual que s’hagi subscrit amb NET SUPPORT como pot ser la execució de les llicències i garanties d’office, copies de seguretat i enviament de material als següents proveïdors: Microsoft Ibérica, Ingram Micro, GTI Software y Networking, Panda Security y Veeam Software.
L’usuari té dret a presentar un reclamació davant l’autoritat de control espanyola, l’Agencia Española de Protección de Datos, amb domicili a Madrid, C/ Jorge Juan, 6, 28001-Madrid.